Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

26:e, 27:e, 28:e, 29:e, 30:e oktober - Mobilbilderna

Kategori: 365 dagar mot ovissheten, Emma-Karin bloggar

Bilderna som följer här är de mobilbilder jag tagit de senaste dagarna - jag återkommer med kamerabilder när jag har tillgång till dator!
 
 
Just nu kan jag inte ens minnas vad jag gjorde under torsdagen, annat än att gå till skolan och jobba... Här är en bild på Cassies svans, i alla fall.
 
 
På fredagen ägde den första av två höstkonserter med Ansgarskyrkans och Kolbäcks musikkår rum...
 
 
Och på lördagen den andra, den gången i Kolbäck! Dessutom köpte jag tyg till min balklänning - ett fullkomligt underbart tunt sidentyg som skiftar mellan mörkt och ljust blågrått.
 
Under söndagen tog jag väldigt många bilder, men inga med mobilen... Jag återkommer!
 
 
I dag har jag varit med föräldrarna i Stockholm - mer bilder kommer!
 
/E-K
 
 
 
Kommentera inlägget här: