Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

Livet just nu.

Kategori: Emma-Karin bloggar, Jobb

Jag trodde att min hektiska tillvaro skulle lugna ned sig i och med att teaterföreställningarna var slut, men icke! I tisdags blev jag uppringd av projektledaren för RUM-festivalen, som undrade om jag ville agera konferencier på tre av konserterna i helgen.
 
Under festivalen kommer musiker, sångare och dansare från hela landet för att spela, lyssna och umgås; jag har varit med sedan 2008, och ska dessutom funktionärjobba i år. Men ett konferencieruppdrag säger jag aldrig nej till! 
 
Samtidigt som jag har skrivit manus till allt detta så har jag bollat jobb, NP-plugg, tubaspel och hantverksprojekt; det är mycket som måste bli klart innan sommaren. Tur att det mesta av det är roligt, och ärligt talat skulle jag nog bli uttråkad om jag inte hade fullt upp. 
 
Var på möte på Konserthuset inför RUM, den här satt på ett kylskåp...
 
/E-K
 
Kommentera inlägget här: