Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

Tjatblogga

Kategori: Emma-Karin bloggar, Familj och vänner

Hej!

Somliga bloggläsare (närmare bestämt en specifik) tycker att det inte uppdateras tillräckligt frekvent här, och som jag har sagt förut någon gång - säger man dumma saker hamnar man på bloggen...


(Han kör inte, vi blev förvisade till baksätet båda två.)

Det här är min pappa, han heter Mattias och är en av mina flitigaste bloggläsare! Jag hade kunnat skriva något pinsamt (som att berätta om den gången han fastnade med pannan i en brevlåda), men eftersom han precis har köpt en låda full med tavelkrokar åt mig låter jag bra och säger i stället att han är den bästa pappan jag kunde ha fått, och att hans är en av få människor som kan bära upp hellånga strumpor och sandaler.

Det var dagens spontana inlägg, vi hörs!

/E-K



Kommentera inlägget här: