Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

3:e, 4:e, 5:e, 6:e & 7:e maj - Fest och fina människor

Kategori: 365 dagar mot ovissheten, Emma-Karin bloggar, Familj och vänner, Fantastiska dagar, Foton

Hej hallå!
 
Ytterligare en vecka med fullt upp - vi har många lediga dagar, så de otaliga prov och uppgifter som finns kvar att göra måste tryckas in på de få vanliga vardagar som återstår innan betygsdeadline 28:e maj. 
 
 
Pepp på studenten! Eskil fick sin studentmössa i onsdags...
 
 
På fredagen var det fullt håll-i-gång med målande av kalender inför de sista veckorna innan studenten. Vår kalender är i mitten - den ska såsmåningom bli full av färg och roliga händelser!
 
 
Fina blommor på stan...
 
På lördagen konfirmerades min syster Ester, och jag hade kameran med mig... Här följer en bildbomb!
 
 
Konfirmanderna hade en fin redovisning, och Ester spelade en vacker flöjtslinga på Goliat.
 
 
Nykonfirmerad!
 
 
(Men vad håller den där storasystern på med? Sitta och smattra med slutaren mitt i kyrkan...)
 
 
Ahhhh, så fin!
 
 
Pappa gav dubbeltumme till konfirmanden!
 
Sedan hade vi en liten photoshoot i en närliggande dunge...
 
 
Fin Ester...
 
 
Snyggaste dejten värmer upp studentkostymen...
 
 
Jag och Eskil! Notera på sista bilden att jag hade några små blommor i hatten...
 
 
Och så lite festlig lunch hemma!
 
 
Här försöker min käre pojkvän göra ett korttrick för katten...
 
 
Dagen i dag har verkligen inte varit något bloggmaterial, särskilt inte jämfört med lördagens kamerabilder... Men jag och Eskil lagade åtminstone ordentlig mat till lunch - stuvad blandpasta och pannbiff på formbar sojafärs!
 
Ha det bra!
 
/E-K
 
 
Kommentera inlägget här: