Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

Kontraster och en milstolpe

Kategori: ADIS, Emma-Karin bloggar, Skriva

Hallå på er!

Tänkte visa två bilder jag just skärmdumpade i min telefon:


Min kalender i maj i år - notera särskilt de laxfärgade, som var prov/inlämningar, och att vår betygsdeadline var den 28:e.


Min kalender i juli. En viss skillnad!


Här har jag legat större delen av dagen i dag - druckit saft, läst och redigerat det sista av ADIS. Nu är den så pass färdig att jag vill hålla ett tryckt exemplar i händerna, och ställs därmed inför det stora dilemmat om vem som får trycka upp den. Det är verkligen inte enkelt, samtidigt som jag vill ha en smidig lösning så vill jag ha god kvalitet och att det faktiskt står mitt namn på bok, ISBN-nummer och allt vad det kan vara. Ska leta noggrannare när jag har stabilt internet, men än så länge har jag ingen tydlig lösning i sikte. I tryck ska den dock, det är säkert!

Ha det bra!

/E-K

Kommentera inlägget här: