Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

God kväll, tre kvällar i rad

Kategori: Emma-Karin bloggar, Familj och vänner, Fantastiska dagar

Hallå hallå!

Det är er käre bloggare som kikar in med lite uppdateringar om vad som har hänt de senaste dagarna. Nu är jag återigen tillbaka ute på landet med knackigt internet, men vem vill ha internet när man har en hängmatta att ligga i och ett lapptäcke att sy?


Bild tagen för 20 sekunder sen - inte så illa, va?


Jag och Eskil åkte och badade i onsdags kväll - väldigt mysigt sommarminne med de otroligt gulliga kaktusmuggar jag investerade i till vår nya lägenhet (10 kr/styck, nästan onödigt billigt).



Också otroligt gulligt - Eskil i sin lilla postbil!


På torsdagskvällen var vi ute och åt och gick på bio med min familj. En av oss hade jobbat hela dagen, gissa vem...


God mat var det i alla fall, och sen Mamma Mia 2. Rätt bra, även om jag tyckte att Meryl Streep lös med sin frånvaro...


Och som om jag inte blivit bortskämd nog med trevliga kvällar den här veckan var vi ute och åt på fredagskvällen med Eskils familj för att fira att Eskil fått jobb och vi har fått lägenhet i Stockholm.


Fredagens andra stora händelse var det här - den nya kameran jag vunnit på en tradera-auktion kom! Hurra hurra, en rejäl uppgradering från min förra. Naturligtvis har jag hunnit ut på en testrunda, men den får ett eget inlägg alldeles strax...

Ha det bra!

/E-K

Kommentera inlägget här: