Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

24:e september - Goda ting är tre (och ibland stillsamma)

Kategori: 365 dagar mot ovissheten, Emma-Karin bloggar

 
Lugn dag i dag - lite sovmorgon, lite plugg, lite nödvändig shopping, äppelkaka bakad av ena lillasystern och slutligen några timmars DnD.
 
Tre härliga saker som är på gång:
 
1:
 
Fick tag i en eftertraktad biljett till Fall Out Boy i Stockholm i januari! SOM jag har längtat efter att de ska komma inom rimligt avstånd från Sverige... Ett av de band jag har följt längst, och vars musik har sipprat in i allt vad jag gjort de senaste sex åren eller så.
 
2:
 
Älskade Imagine Dragons är också på gång - var inne på biljettförsäljarnas hemsida 3 minuter efter biljettsläpp, och ett antal serverkraschar senare hade jag biljett. Det blir första gången jag är i Globen, och första gången jag har sittplats på en konsert av den här typen! (En rätt så bra sittplats, om jag får skryta lite...)
 
3:
Jag har börjat på rutin på skrivandet igen! Det redigeras hejvilt om kvällarna, och det är inte utan att jag börjar bli lite trött på vad jag har skapat... Nu är det sju kapitel kvar att redigera, sen vet jag inte vad som händer. Någon som har en tryckpress till hands?
 
/E-K
 
 
 
Kommentera inlägget här: