Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

Allt som är nytt under solen

Kategori: ADIS, Emma-Karin bloggar, Mina texter

Och där stämplar vi ut på kapitel fyra. Word count 10 007 ord. Någon dog. Tack och godnatt. 
 
Och så tog jag en selfie. Så här död på insidan kan du också bli, bara du pluggar fysik tillräckligt länge!
 
Ooooch så var jag i tidningen i dag, som min engelskalärare skrev och påminde mig om under dagen - jag hade helt glömt bort detta faktum. In och läs, sidan 13! Tre av mina vänner fick vara intervjuobjekt, och jag gav tydligen stackars Eskil en liten existentiell kris med min fråga. 
 
God natt!
 
/E-K
 
 

KOMMENTARER:

  • rememberthiis.blogg.se säger:
    2017-03-19 | 00:48:11
    Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/

    fin selfie :)

    Svar: Åh, tack! :D
    Emma-Karin Rehnman

Kommentera inlägget här: