Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

23:e december - Dan före dan...

Kategori: 365 dagar mot ovissheten, Emma-Karin bloggar, Familj och vänner, Fantastiska dagar

Hej på er! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte vandrar runt i efterskimret av balen, fortfarande. Det ska jag bespara er, dock - efter att jag har visat de här bilderna. (Klänningsbilderna får väl bli i mellandagarna, jag måste fixa lite med dem först...)


En kompis till oss ville ta bilder på oss - först en helt vanlig bild...


Sen frågade hon om Eskil kunde lyfta upp mig - det värsta är ju att han kan det...


Jag vaknade i morse till det första julpyntet - i det här huset julpyntar vi dagen innan julafton, och helst sent på kvällen. Man ska ju inte gå till överdrift liksom!


Den 23:e innebär också traditionsenligt fix hos farmor och farfar - vegetariska bullar till i morgon, bland annat!


Och dekoration av pepparkakshusen!


Samt av granen, så klart. Tät och vacker i år!



Hemma slog jag in mina julklappar och hängde upp den o så viktiga julstrumpan.


Myskväll med fika och Love Actually med några av mina bästa vänner - den måste ju vara en av de bästa filmer som finns.


Och i morgon, hörni - i morgon är det julafton!

/E-K

Kommentera inlägget här: