Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

Återblick på en måndag.

Kategori: ADIS, Emma-Karin bloggar, Kultur

Den här hårda repveckan mjukstartades med en halv repdag, eftersom eftermiddagen var tvungen att gå till att justera lampor och andra saker på scenen. Då behövde vi skådespelare inte vara med, så jag åkte hem till min farmor och farfar för att äta helgens tredje påskmiddag... Men det lär jag behöva, för resten av veckan kör vi heldagsrep, och min egen mathållning är verkligen inte vad den borde vara.  
 
Närbild på mitt "hem" på scenen. Visst är frukterna otroliga?
 
Resten av kvällen ska jag tillbringa med att skriva på kapitel fem, för nummer fyra blev klart igår. Nu börjar jag snart med delarna som jag verkligen gillar!
 
/E-K
 
 
 
Kommentera inlägget här: