Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

Udda skrivprojekt och trasiga hörlurar.

Kategori: Emma-Karin bloggar, Skriva

I knappt två dagar har jag arbetat på ett lite udda skrivprojekt. Med hjälp av en god vän (hjälp och hjälp, det är han som kommer göra det största jobbet i slutändan) har jag halkat in i en för mig älskad, men outforskad värld. Vad vi gör låter jag vara osagt så länge, men tro mig: det är lika häftigt som det är udda.
 
Och, faktiskt inte helt orelaterat, så gick mina älskade hörlurar sönder samma kväll som vi påbörjade projektet. Det är on-ear hörlurar av samma sort som på bilden, och ett av gångjärnen har pajat helt, så de fungerar, men går inte att använda. Mycket frustrerande, eftersom jag har dem på mig rätt många timmar varje dag, och gärna när jag skriver. Har tagit kontakt med Urbanears, så får vi se vad som sker!
 
 
Om jag nu kan slita mig från dispositionen till vårt spännande projekt så ska jag försöka gå och lägga mig i god tid, för tidigt i morgon bitti har vi nationella prov i svenska, läsförståelse. Hurra?
 
/E-K
 
 
Kommentera inlägget här: