Emma-Karin Rehnman

Om att skriva. Om att förändra världen. Och om allt annat som händer.

Improviserade karaktärer och multitasking.

Kategori: Emma-Karin bloggar, Foton, Kultur

Kvällen avslutas i min favoritfåtölj (jag äger bara en fåtölj, men jag tycker mycket om den) efter en intensiv och galet rolig teaterworkshop med DHMJ, en teatergrupp bestående av tre otroliga skådespelare/regissörer/producenter som är gamla teaterlinjeelever. Klicka gärna in på deras Facebook-sida, de har mycket kul för sig!
 
Vi jobbade med att skapa och byta mellan karaktärer, här är (nästan) hela teatergruppen, i roll! Yours truly längst till höger. Foto: TinaMaria Ranaxe
 
Nu försöker jag döpa några karaktärer, ladda över bilder till datorn och göra ett bildspel, allt på samma gång. Det går sådär med allihopa... Och på tal om att göra många saker på en gång, så hittade jag ett TED-talk idag som verkligen grep tag i mig, men det är så viktigt att det måste få ett eget inlägg.
 
/E-K
 
 
Kommentera inlägget här: